Snart slut på oktober

Fredag idag. Vart tog denna vecka vägen? Jösses Amalia vad tiden har gått fortare än jag hunnit med. Som sagt är det tentatider och allt som finns i huvudet just nu är bara hjärnmos för att citera mina kära vänner. Japp så är det. Man kämpar och sliter men vid dagens slut är det bara kaos i hjärnan iaf. Hoppas innerligt att denna tenta inte kräver kompleteringar eller omtenta. Hoppas så mycket.


Imorse när jag skulle sätta mig ich plugga vid datorn skulle jag lyssna på lite musik och då visade det sig att datorn tappat förmågan att spela någon form av cd skivor. Som tur är kunde bror min hjälpa mig. Efter lite akut IT hjälp av telefonen så funkar datorn nu igen. Tack för det! :)


En annan lite mer chockartad upptäckt jag gjorde i morse var att det snöade här. Japp, vi på taken och på backen. Usch vad kallt och blött. Tur att jag inte behöver knata ut i detta väder. Sitter inne i myskläder och kämpar med tentan och sjunger. :P Hehe man måste ju bjuda lite på sig själv. Hehe


Nej nu ska jag återgå till tentan. Richard Pugh, inte min favvo man kanske. Hehe
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0