Underbar kväll

Nyss hemkommen efter ett pass med min underbara vän Kim. Fått massa hjälp och framför allt massa mentala tips. Fått hjälp med andningen också. Känner mig ganska så hög på livet just nu. Tänker verkligen njuta av den här stunden. Inte redo att gå och sova än. Sitter här och lyssnar på musik och myser.
 
Ser fram emot pumppasset imorgon nu när jag har fått lite bättre koll på en övning. Känner mig spänd på att få prova den! :)
 
Saknar min katter så det gör ont i hela mig just nu. Men imorgon åker jag hem till dem!
 
Mår så bra nu!
 
Nej nu ska jag kanske ta och sova lite. Imorgon blir det till att hämta mamma, hon har jobbat natt. Senare ska vi åka till graven, morfar, mormor och storebror ska få sig lite blommor och kärlek.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0