Ett PT-pass

Idag hade jag ett pass med min PT. Var ett bra pass men ett väldigt tungt psykiskt pass. Jag vet inte alls om jag har förmåga att förmedla det som hände. Vet inte ens om jag ska försöka. Ibland blir det bara så tydligt hur mina tidigare erfarenheter sätter käppar i hjulet för mig. Men nu får det vara nog! Det är dags att ta mig ifrån all den där skiten! Det är dags för en förändring.
 
Körde benböj i Smith-maskinen idag. I fredags gjorde jag en ökning med 5 kg. Idag gjordes en ökning med ytterligare 10 kg och inom en vecka ska ytterligare en ökning med 5 kg göras. Jag ska alltså om en vecka göra 8 benböj med 30 kg i tre rep. Nice nice.
 
En maskin har jag maxat på vikter och den ska jag helt enklet "bara" öka antalet rep. Spännande.
 
Ja hur som helst så känner jag att mitt psyke är ganska skört just nu. Jag är inte riktigt i samma form som jag varit tidigare.
 
Nej nu ska jag iväg och köra pass nummer två idag, nämligen Pink gloves.
 
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0