Bästa passet på länge

Tränat med Nina idag. Det tycks som att vi alltid kommer fram till nya saker varje gång, ser saker som ställer till det för mig och genom att lysa på dem blir det lättare att hitta lösningar på dem. Idag fortsatte vi med tyngdlyftningsdelen. Det var riktigt kul. Nina kanske inte håller med, jag gav henne lite av ett helvete idag. Förlåt för det Nina. Tack för att du står ut med mig.
 
Hur som helst, vi avslutade med intervaller. Och vet ni vad, jag klev inte av om inte Nina bad mig kliva av och jag klev på när hon sa åt mig att kliva på. Känns bra. Nina är tuff och jag gillar det. När hon säger saker så säger hon sanningen, när hon tror på mig så menar hon det. Det är en fantastisk gåva att få ha en person som henne i mitt liv, eller ja i den delen där jag verkligen kämpar. Jag har andra i mitt liv som verkligen tror på mig men att ha henne när det enda jag vill är att skrika och gömma mig så står hon där. Hon är min klippa på gymmet. Jag är så tacksam för henne.
 
Är glad och stolt över mig själv. Jag är tacksam för att jag har Nina. Jag är bara glad just nu. Känns gött. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0