Mina mål när det häller vikten (Uppdatering)

Då min kropp inte rikigt är på min sida och jag verkar ha svårare för detta än vad jag vill ha så har jag i samråd med Kim nu uppdaterat mina mål. Idag är det vecka 38 och mitt mål är att nå målvikten vecka 52. Det är 14 veckor och det är ca 8 kg som ska bort. Jag hoppas att det är rimligt och framförallt att jag kommer att klara det. 
 
Okej, här är alltså mina mål vad det gäller vikten. För mig så räknas det som att jag uppnått ett mål när jag har varit på den önskade vikten i en vecka. Målen är baserade på min startvikt. Det betyder att mina mål baseras på den totala viktnedgången. Jag har inte ett glapp på - 3 kg och sedan - 5 kg. Det är -3 kg och ifrån den vikten - 2 kg. Jag hoppas ni ska förstå vad jag menar.
 
- 3,5 kg. Belöning. Ny skärmaskin till mitt pyssel.
- 5,5 kg (- 2 kg). Belöning. Nya löparskor.
- 7,5 kg (- 2 kg). Belöning. Pysselmaterial.
- 10,5 kg (- 3 kg). Belöning. Tatuering
 
Jag vet också att vikten inte är allt. Jag kanske inte kan nå min målvikt men jag har andra saker som visar om det går åt rätt håll. Jag har valt att mäta delar av mig och se en förändring även där. Jag har svårt att göra upp mål på måtten men med tiden antar jag att jag kommer att få ett mer humm om vilka mått jag strävar efter. Jag ska berätta mer om mina mått i ett annat inlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0