Pink gloves

Pink glves boxning - Så otroligt kul!
 
Hållt på tre veckor nu och det är bland det roligaste och svårast jag gjort i mitt liv.
 
Innan träningen börjar spenderas 15 minuter till att linda händerna, det är en hel vetenskap men snart så sitter det. Efter det kör vi uppvärmning och sedan börjar det tuffa. Vi ställer oss mot spegeln och jobbar på tekniken på olika slag. Inte så kul att titta i spegeln, inte kul alls men det behöver göras och jag antar att det är ett bra tillfälle för mig att jobba. Efter det blir det stationsträning. Två mintuer med 40 mintuers vila och två varv. Så grymt kul!
 
Så kul att få träffa nya vänner och träna på ett nytt sätt. Riktigt kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0