Söndag

Vill börja med att berätta att jag inte gjorde mina intervaller idag. Var helt slut efter passet och ville klara av att cykla hem. Så förlåt för det.
 
Combatpasset idag var det bästa på länge. Kände mig fit for fight mest hela passet. Nina har ett filmtema på passen numera och jag älskar det! Låtarna och övningarna. Kändes underbart att kliva ur lokalen och känna mig nöjd. Så kul! Kände mig så nöjd!
 
När jag kom hem var mat och dusch som gällde. Efter det blev det klinkande på gitarren. Nu sitter jag i soffan och kikar på Wallander. Ska snart ta och lägga mig.
 
Imorgon är det sista dagen på sjukskrivningen. På tisdag så kör jag igen. Kör på fullfart på en gång. Lika bra. Imorgon är det ett pass med Nina som gäller. Känns bra. Vill att min svacka ska släppa allt mer. Tror att den börjar göra det. Gör mig glad. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0